Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ-ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΣΟΣ -ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑ



ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΜΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ,ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ  ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ.....




Άθλος φοβερός μου ανατέθηκε.
Την Χίμαιρα έπρεπε να σκοτώσω!
Ο χρησμός ήταν για μένα οδηγός!
Μόνο ο Πήγασος θα μπορούσε
δίπλα μου να βρεθεί,
η Χίμαιρα να χαθεί.
Στον Ελικώνα τον έψαξα
τις Μούσες ρωτώντας!!
Η Θεά Αθηνά ,χρυσό χαλινάρι μου δίνει,
σε όνειρο τις συμβουλές της μου αφήνει!!
Στην Ακροκόρινθο, τον Πήγασο βρήκα
Μαζί από εδώ και μπρος
την Χίμαιρα αντιμετωπίσαμε
και νικητές βγήκαμε!
Βελλεροφόντης το όνομα μου,
μα όχι και πολύ γνωστό!!
Τους θεούς δυστυχώς
θέλησα να φτάσω και για αυτό τιμωρήθηκα!!
Χωρίς λογική στον κόσμο μας σύρθηκα!!

 ( το ποίημα είναι της συναδέλφου Παρασχοπούλου Βασιλικής)






ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΆΦΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ!!!!!











ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΣ! ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.