Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

ΠΕΡΣΕΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΣΟΣ ---ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ



ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ  ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΓΡΆΦΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ.......













Ο Δίας πατέρας μου ήταν,
την όμορφη Δανάη αγάπησε!!
Ο Ακρίσιος θύμωσε πολύ,
στο πέλαγος μας πέταξε για να  χαθούμε εκεί!
Περσέας ονομάζομαι!
Την Μέδουσα την φοβερή με την βοήθεια θεών
για πάντα εξαφάνισα.
Η ασπίδα της θεάς Αθηνάς,
τα φτερωτά πέδιλα του Θεού Ερμή
βοηθοί μου φοβεροί!!
Το κεφάλι της Μέδουσας πήρα.
Τον φτερωτό Πήγασο φίλο τώρα θα έχω!
Την Ανδρομέδα ελευθέρωσα,γυναίκα μου θα γίνει,

το όνομα μου γνωστό στους αιώνες θα μείνει!!!


( Το ποιηματάκι είναι της συναδέλφου
Παρασχοπούλου Βασιλικής)



ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.