Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ



ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΤΟΙΜΑΖΑΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ!
ΔΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΉΚΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ....







Και το όνομα  να πεις!

                      Ποιο σχήμα είμαι;







Τέσσερις ίσες πλευρές
και τέσσερις γωνίες ορθές
Τώρα θα φτιάξεις
έμενα για να κατασκευάσεις

      ποιο σχήμα είμαι;





Τα κάλαντα θα πεις
όταν με βρεις
Τρεις πλευρές
 και τρεις γωνίες
φτιάξε μαι τώρα αν μπορείς!

         Ποιο σχήμα είμαι;








Δυο γραμμές μεγάλες
και δυο μικρές
Γωνίες τέσσερις ορθές
Με πόρτα και παράθυρο
τραπέζι μοιάζω εγώ
και το όνομα μου ζητώ!

                     Ποιο σχήμα είμαι;





Δυο γραμμές παράλληλες
και δυο λοξές
Δυο γωνίες κλειστές
και δυο ανοιχτές

       Ποιο σχήμα είμαι;






Κύκλο θυμίζω
μα λίγο διαφορετικό!
Τα πλευρά μου αν πατήσεις
εμένα θα σχηματίσεις!

      Ποιο σχήμα είμαι;






Τέσσερις πλευρές ίσες
μα γωνίες κλειστές
Τετράγωνο θυμίζω εγώ
μα λίγο τρελό!

       Ποιο σχήμα είμαι;





Όταν πέντε έχω γραμμές
και πέντε γωνίες τρελές
Ποιο σχήμα είμαι εγώ;





Έξι έχω τώρα γραμμές
και έξι τώρα γωνίες δες
Ποιο σχήμα είμαι τώρα εγώ;





Επτά έχω γραμμές
και επτά γωνίες διαφορετικές
Ποιο σχήμα είμαι εδώ;





Οχτώ γραμμές
και άλλες τόσες γωνίες
για δες !
Ποιο σχήμα να με εδώ;







Οι γωνίες μου είναι πολλές
το ίδιο και οι πλευρές
Σχήματα πολλά έχω εγώ
και το όνομα μου ζητώ:

      Ποιο σχήμα είμαι;





(τα αινίγματα είναι της συναδέλφου Παρασχοπούλου Βασιλικής)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.