Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ








ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ,ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ!!!









ΕΤΣΙ!

ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ:

Στο δάσος το σπίτι έχω
μα και στις στανες καμιά φορά τρέχω!!
Γκρίζο το χρώμα μου!
Στην αγέλη μου ο φόβος σας είναι!
 
    Ποιο ζώο είμαι;


ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΛΕΠΟΥΣ:

Πονηρή όλοι με φωνάζουν
κι απ' τις κότες τους
μακριά,όλοι με φράζουν!
Πορτοκαλί  το αρωματάκι μου
και χαριτωμένο το μουτράκι μου!

            Ποιο ζώο είμαι;







ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΛΑΦΙΟΥ:

Μάτια μεγάλα και κέρατα ψηλά
πόδια γοργά μα και λεπτά
Στο δάσος κατοικώ
μέσα σε αυτό ζητώ
καταφύγιο για να βρω!

         Ποιο ζώο είμαι;


ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΜΗΓΚΙ:

Έντομο μικρο
μα πολύ εργατικό!
Σπόρους κουβαλώ
ποτέ δεν σταματώ!!

    Ποιο έντομο είμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΙΤΖΙΚΙ:

Το τραγούδι μου γνωστό
το καλοκαίρι τραγουδώ
Έντομο είμαι εγώ
καθόλου εργατικό!

    Ποιο έντομο είμαι;








ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ:

Βασιλιά των ζώων
με φωνάζουν!
Βρυχηθμό τη φωνή μου ονομάζουν!
Χαίτη ωραία έχω
και όλα γύρω μου τα προσέχω!

      Ποιο ζώο είμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ:

Στη θάλασσα μένω
τα καράβια αγαπώ!
Με τους ανθρώπους μαζί τα ταξιδεύω
και με τα καμώματα μου τους μαγεύω!!

   Ποιο ζώο είμαι;



ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΒΟΔΙΟΥ:


Στα χρόνια τα παλιά
για το  εγώ ήμουν εγώ!
Το κρέας μου τώρα σας δίνω!
Χορταράκι νόστιμο ,μικρό

είναι το αγαπημένο μου φαγητό!

      Ποιο ζώο είμαι;













ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ:


Άσπρο το χρωματάκι μου
Χορταράκι το φαγάκι μου
Αθώο και μικρό
του λύκου φαγητό!

       Ποιο ζώο είμαι;






ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ:

Σύμβολο της ειρήνης
είμαι εγώ
Άσπρο,άσπρο λαμπερό
ωφΈλιμο και Ήσυχο
σε σένα είμαι εγώ!

       Ποιο πουλί είμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ:

Δυνατα φτερα
και νυχια γαμψα!
Στους ουρανους πηγαινω
και απο ψηλά
για την τροφη μου βγαινω!!

       Ποιο πουλι είμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ:

Πουλι ειμαι και εγω
ομορφα τραγουδω
το ονομα μου εχει
μια  περιοχη αθηναικη

    Ποιο ζωο ειμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΔΙ:

Χρωμα καφε, μαυρο ή κιτρινο
σερνομαι στην γη
και δεν με αγαπουν πολυ!!

      Ποιο ζωο ειμαι;





ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΡΓΟ:

Ραμφος μακρυ μα και λεπτο
χρωμα λευκο!
Την Ανοιξη θα με δεις
αν στις στργες των σπιτιων
ψαχνεις να με βρεις!

     Ποιο πουλι ειμαι;



 ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ:

Η φωνη μου τρομερη
καθολου μελωδικη
χρωμα μαυριδερο
και οχι και πολυ μυαλο!!
  Ποιο πουλι ειμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΟΤΑΣ:

Κοκκινο ,ασπρο και πορτοκαλι
το χρωματακι μου!
Κοτετσι το σπιτακι μου
αβγουλακια σας χαριζω
και ολη την ημερα κακαριζω!

  Ποιο ζωο ειμαι;




ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΔΙΟΥ:

Ομορφο πουλι
 με χαρη περισση
δυσκολα με ξεχωριζεις
με τον ξαδελφο μου
πελαργο ισως με ταυτιζεις!

   Ποιο πουλι είμαι;









ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ:

Το σπιτι μου μαζι μου κουβαλω
χωρις να βαρυγκωμω
ζω χρονια πολλα
και ταξιδευω αργα!

   Ποιο ζωο ειμαι;



ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ:

Γρήγορα έτρεχα εγώ
και ήμουν περήφανος για αυτό!!
Μάθημα μεγάλο πείρα
και με φόβο τη ζωη μου είδα!

   Ποιο ζώο είμαι;






ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΟΥ ΓΆΙΔΑΡΟΥ:

Μεγάλα αυτιά
και πείσμα πολύ
φωνή τρομερή
και χρωματάκι γκρι!!

    Ποιο ζώο είμαι;


ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ:

Φύλακας του σπιτιού πιστός
και πολύ αγαπητός
φιλος του ανθρωπου είμαι εγώ
και στο σπιτι του καμιά φορά κατοικώ!!

   Ποιο ζώο είμαι;




ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.