Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑΤΑ 2015


Με την βοήθεια των γλυκών μας μαμάδων συγκεντρώσαμε και φέτος μια μικρή συλλογή από νανουρίσματα!!









Έλα ύπνε από τα βουνά
Κι από τα κρύα τα νερά
Να υπνώσεις το παιδάκι μου
Να κοιμάται σαν το αρνάκι
Και σαν το χελιδονάκι

ΓΙΩΡΓΟΣ Β.


Νάνι………
Μεγάλο σαν ψήλο βουνό, ίσιο σαν κυπαρίσσι
Κι κλώνοι του απλώνονται σε Ανατολή και Δύση
Νάνι νάνι
Νάνι ,νανι,νανι

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.-ΓΙΩΡΓΟΣ Β.-ΦΩΤΕΙΝΗ-ΒΑΣΙΛΗΣ.Σ.-ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ
 










ΝΑΝΙ  ΝΑΝΙ  ΝΑΝΙ
Το παιδάκι μου να κάνει
Νάνι του να κοιμηθεί
Και ύστερα να σηκωθεί
Να τον λούσω να το’ αλλάξω
Να τον στείλω στην δασκάλα
Να είναι το πιο όμορφο από άλλα
Νάνι ,νάνι, νάνι
Κι όπου το πονεί να γιάνει
Νάνι ,νάνι κοίμισε το
Παναγία μου φύλαξε  το
Νάνι του,νανάκια του
Ύπνος στα ματάκια του
Νάνι του να κοιμηθεί
Το μικρό μου το παιδί



ΓΙΩΡΓΟΣ Β.






Κοιμήσου εσύ μωράκι μου ,σε κούνια καρυδένια,
Σε ρουχαλάκια κεντητά και μαργαριταρένια
Έλα Χριστέ και Παναγιά ,και πάρτω στους μπαξέδες
Και γέμισε τους κόρφους του λουλούδια μενεξέδες
Κοιμήσου εσύ παιδάκι μου ,κι η μοίρα σου δουλεύει
Και το καλό σου ριζικό κουβαλεί και φέρνει
Κοιμάται νιο, κοιμάται  νιο, κοιμάται νιο φεγγάρι
Κοιμάται το παιδάκι μου στο άσπρο του το μαξιλάρι
Κοιμήσου με την ζάχαρη
Και ξύπνα με το μέλι
Και λούσου με το ανθόνερο
Που λούζονται οι άγγελοι


ΓΙΩΡΓΟΣ Β.

 







Νάνι ,νάνι το παιδάκι
Νάνι ,νάνι το αγγελούδι
Νάνι, νάνι τώρα, θα κάνει
Έλα ύπνε παρ’το μου
Και γλυκά αποκοίμισε το
Νάνι  νάνι  νανι
Το μωράκι μου να κάνει

ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.





Κοιμήσου εσύ μωράκι μου,
σε κούνια καρυδένια,
Σε ρουχαλάκια κεντητά
και μαργαριταρένια
κοιμήσου εσύ μωράκι μου
κοιμήσου εσύ μωρό μου
και εγώ θα είμαι στο πλάι σου
να κάνω το σταυρό μου!
  ΝΤΙΝΟΣ









Νάνι τώρα, ειν’ αργά
Στο κρεβάτι σου γείρε
Κλεις ’τα μάτια σου απαλά
Και κοιμήσου ειν’ αργά
Τα παιχνίδια σου είναι εδώ
Στο κρεβάτι σου δίπλα
Σου κρατούν συντροφιά
Κλεις ’τα μάτια σου,ειν ‘αργά.

Νάνι τώρα είναι αργά
Αγκαλιάζει η νυχτιά
Παραμύθι ,δυο φιλιά
Και κοιμήσου ειν ’αργά
Θα ’μαι δίπλα σου εγώ
Μέχρι το ’όνειρο να’ ρθει
Κλείνω τώρα το φως
Κλεις ’τα μάτια σου ,αγαπώ!!
   ΕΡΜΗΣ










Νάνι το μωρό μου
Το χιλιάκριβο μου
Σώπασε όλη η φύση
Μη μου το ξυπνήσει
Άστρα χαμηλώστε και
κοντοζυγώστε να το
δείτε ελάτε που
γλυκοκοιμίζει
με απαλό υφάδι
βελούδινο χάδι
νύχτα σκέπασε το
και νανούρισε το

  ΜΑΡΙΟΣ






Νάνι νάνι νάνι
Κι όπου το πονει να γιάνει
Νάνι νάνι και σπαργανι
Και χλωρό τυρί στη στάνη.
ΦΩΤΕΙΝΗ












Έλα ύπνε ύπνωσε το
Και γλύκα αποκοίμισε το
Νάνι-νάνι και νανάκι
Το μωράκι μου να κάνει
Νάνι-νάνι και νανάκι
Τούτο δω το μικρουλάκι
Να το δείρω θέλω εγώ
Με της μύγας το φτερό
Να το δείρω θέλω πάλι
Με της μύγας το ποδαρι
Έλα ύπνε από τη Μεθώνη
Και αποκοίμισε μου το αηδόνι

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Τ.





Έλα ύπνε πάρε το
Και σε παλάτι συρε το
Να χει βάγιες συντροφιά
Να του γλυκομιλήσουν
Πριγκίπισσες λυγερές
Να το κοιμίσουν.



Άγγελε μου εσύ
Κλείσε τα βλέφαρα σου
Μια νεράιδα χρυσή
Για να δεις στα όνειρα σου
Και σαν έρθει η αυγή
Αγγελούδι   γλυκό
Να ξυπνήσεις στη γη
Δροσερό-δροσερό.

(τα νανουρίσματα είναι από τα Γιαννιτσά Πέλλας)
ΓΙΑΝΝΗΣ Γ


Νάνι ,νανι,νανι,νανι
Το παιδάκι μου θα κάνει
Μη σας λέω ,μη μιλάτε
Το παιδάκι μου κοιμάται        


Μικρέ μου πρίγκιπα κοιμήσου
Και εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ









 Έλα ,ύπνε ,κούνησε το
Και γλύκα αποκοίμισε το
Έλα, ύπνε, υπναρά
Που κοιμίζεις  τα παιδιά
Έλα ύπνε ,πάρε μου το,
Στα περιβόλια αφε μου το.
Έλα ύπνε ,πάρε μου το,
Πάλι πίσω φέρε μου το.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
    






Έλα ύπνε πάρε το
Γρήγορα μεγαλωσ’το!!
Κοιμήσου και παρήγγειλα
Στην Πόλη τα προικιά σου
Στη Βενετία τα ρούχα σου      


Και τα χρυσαφικά σου!
Έλα ύπνε πάρε το
Γρήγορα μεγαλωσ’το!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ                       








Νάνι νάνι νάνι το μωράκι μου
Να κάνει
Να κοιμάται να μερωνει
Να ξυπνά να μεγαλώνει
Να κοιμάται σαν αρνάκι
Να ξυπνά σαν αηδονάκι
Μην πατάτε, μην βροντάτε

Ο Βασίλης μου κοιμάται
Ω…ωω…ωω

ΒΑΣΙΛΗΣ.Σ.










Θα κεντήσω πάνω
 στου άλογου μου τη σέλα
με διαμαντόπετρες σωρό
στου φεγγαριού το πήγαινε έλα
Νεφέλη μου να σε χαρώ!!           



ΝΕΦΕΛΗ

       

 ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ !!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΜΑΔΕΣ!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.