Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΙΣΩΠΟΣ:Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ




 Το γνωστό και αγαπητό μύθο του Αισώπου < Ο τζίτζικας και μέρμηγκας> γνωρίσαμε σήμερα!
Διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το ποίημα του Αλέξανδρου Ραγκαβή!
Είναι το εξής:




(Αλέξανδρος Ραγκαβής)
Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ
Καλοκαίρι κι άνοιξη

όταν ήσαν τα λουλούδια,
ο τρελός ο τζίτζικας
την περνούσε με τραγούδια.

Τα λουλούδια πέρασαν,
ήρθαν χιόνια, ήρθαν πάγοι,
και πεινά ο τζίτζικας
και δεν ξέρει τι να φάγει.

Έρχεται στο γείτονα,
το προβλεπτικό μυρμήγκι,
και ζητά βοήθεια
κάνα σπόρο ή σκουλήκι.

Το μερμήγκι απόρησε
και ρωτά: -Σ' αυτά τα μέρη,
δε μου λες τι έκανες
όταν ήταν καλοκαίρι.

-Τραγουδούσα, φίλε μου,
μες τη ζέστη όλη την ώρα.
-Τραγουδούσες; Μπράβο σου,
χοροπήδα, λοιπόν, τώρα.

ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ!!!









Και το αίνιγμα του τζίτζικα:

το καλοκαίρι τραγουδώ
Έντομο είμαι και εγώ
καθόλου εργατικό!

            Ποιο έντομο είμαι;








 Ο ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ!!





 ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΜΗΓΚΑΚΙ!!








 Η ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ!!





ΚΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ο ΤΖΙΤΖΙΚΖΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!



ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!




ΤΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ:<<ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΈΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.