Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΑΙΣΩΠΟΣ-ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ



 ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ <ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ>
ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!



 ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΉΣΑΜΕ  ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ!!


 Ο ΜΥΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΗΣ:



Μερικά περιστέρια ζούσαν για αρκετό καιρό με το φόβο ενός γερακιού, αλλά όσο είχαν το φόβο και έμεναν κοντά στη φωλιά, κατάφερναν να γλιτώνουν από τις επιθέσεις του εχθρού τους. Μη βρίσκοντας άλλο τρόπο να τα πιάσει το γεράκι, αποφάσισε να τα ξεγελάσει με άλλο τρόπο.
Μια μέρα λοιπόν τους είπε: «Γιατί προτιμάτε να ζείτε μια ζωή μέσα στο φόβο, όταν μπορώ να σας κρατάω ασφαλείς από οποιαδήποτε επίθεση μπορεί να σας κάνουν άλλα γεράκια; Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να με κάνετε βασιλιά σας και δε θα κινδυνεύετε από μένα ή από κάποιο άλλο γεράκι…» Τα περιστέρια εμπιστεύθηκαν το γεράκι και το έκαναν βασιλιά τους.
Λίγο καιρό αφότου έγινε βασιλιάς το γεράκι άρχισε να τρώει από ένα περιστέρι κάθε μέρα.
«Μας υπηρετεί σωστά» είπε ένα περιστέρι, που η σειρά του δεν είχε φτάσει ακόμα για να το φάει το γεράκι.
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: EINAI ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΙ ΑΦΉΝΟΝΤΑΙ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΏΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥ!!

ΕΤΟΙΜΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ!!


 Το γερακι!!





Προσπαθεί να πιάσει τα περιστέρια και δεν τα καταφέρνει!!








 Τους λέει ψέματα και τον κάνουν βασιλιά τους!!



Και εφαρμόζει τον άδικο νόμο να του φέρνουν ένα περιστέρι για να τρώει κάθε μέρα!!!





  Οι ζωγραφιές μας!!!























Προσέξτε τον περιστερώνα του Ντίνου από τους περιστερώνες της Τήνου που είδανε στο διαδίκτυο!!

Και το Αίνιγμα για το περιστέρι και το γεράκι από την συνάδελφο Παρασχοπούλου Βασιλική και πως το ζωγραφίσαμε!!!!




Σύμβολο της ειρήνης
είμαι εγώ!
Άσπρο,άσπρο λαμπερό!!
Ωφέλιμο και ήσυχο για σένα
είμαι εγώ

    Ποιο πουλί είμαι;







 Το Αίνιγμα για το γεράκι:

Δυνατά φτερά
και νύχια γαμψά
στους ουρανούς πηγαίνω
και από ψηλά
 για την τροφή μου βγαίνω

      Ποιο πουλί είμαι;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.