Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ





Διαβάσαμε το ποίημα του Γ. Μαρίνου ο κύριος Κόκκινος:

Εγώ είμαι ο κύριος κόκκινος
και βάφω τους ανθρώπους
βαθιά την κόκκινη καρδιά
ίδια σε όλους τους τόπους.
Και το χρώμα που μου μένει
σαν ντομάτα ματωμένη
βάφω κόκκινα τα χείλη
και τα λούλουδα του Απρίλη!!

Και το τοποθετήσαμε στο ελεφαντάκι μας!!!






Και κάπως έτσι το ζωγραφίσαμε:












Σειρά για το δικό μας Αίνιγμα για το κόκκινο!!!


Φραουλίτσες,κερασάκια
μαγουλάκια και φιλάκια
όλα εγώ τα χρωματίζω
και τα κεραμίδια τα στολίζω!!
       

       Ποιο χρώμα είμαι;



ΕΤΣΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ!!!








 ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΙ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.