Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΈΛΜΑΤΑ


Τα δικά μας αινίγματα για τα παλιά επαγγέλματα !!!






Το αίνιγμα μας για τον αγρότη!!!





Την γη την αγαπώ
Την φροντίζω
Την προσέχω
Την οργώνω και την θρεύω!!

             Τι δουλειά κάνω;





Το αίνιγμα μας για τον αμαξά!!



Την άμαξα οδηγώ,
τον Ντορή μου αγαπώ,
τον στολίζω τον ποτίζω
και την πόλη όλη γυρίζω!!

       Ποιος είμαι; 


 Το αίνιγμα του γαλατά!!



Κάποιο έναν καιρό
το γάλα σας θα φέρω στο λεπτό!!
Πόρτα-πόρτα εγώ πηγαίνω,
τα παιδάκια ανασταίνω!!

    Ποιος είμαι;





Το αίνιγμα του καρβουνιάρη!!!

Στο καμίνι ετοιμάζω
Κάρβουνα μαυριδερά
για δουλειές πολλές
τα χρησιμοποιούνε
και όλοι με ζητούνε
Ποιος είμαι;









Το αίνιγμα του μανάβη!!!



Κερασάκια,φραουλίτσες
Πατατούλες φασολάκια
Για καλά παιδάκια
Ότι κι αν επιθυμήσεις
Σε μένα θα το αποκτήσεις
Ο κήπος μου ο δροσερός
Είναι πάντα χορηγός!!!
    Ποιος είμαι;


Το αίνιγμα του νερουλά!!





Όταν η βρύση ήταν μακριά,
πηγάδι δεν υπήρχε κοντά,
σύστημα υδραυλικό,
για να φέρει το νερό,
στις γειτονιές περνούσα
και νερό πουλούσα!!

     Ποιος είμαι;


 Το αίνιγμα του παλιατζή!!


Πράγματα παλιά αγοράζω,
το πατάρι σας το αδειάζω,
τα φροντίζω ,τα στολίζω
και στον κόσμο τα χαρίζω!!!

    Ποιος είμαι;






 Το αίνιγμα του παγοπώλη!



Στον παλιό μας τον καιρό
Όταν είχε ζέστη!
Το φαγητό να διατηρήσω,
τα φρούτα να δροσίσω,
το νερό το γάργαρο,
κρύο να καταστήσω!
Εμένα περιμένανε,
οι νοικοκυρές στη σειρά!!
  
           Ποιος είμαι;


 Το αίνιγμα του παγωτατζή!!



 Παγωτάκια δροσερά
σε χωνάκια τραγανά!
Με γεύσεις αγνές
για τρέλες πολλές!
Με το ποδηλατάκι μου μοιράζω
και το κουδουνάκι μου τινάζω
    
                     Ποιος είμαι;




 Το αίνιγμα της χορταρού!!




Χορταράκια ψάχνω στο βουνό
όμορφα τα ξεχωρίζω
και τα καθαρίζω
Στις νοικοκυρές τα δίνω
το τραπέζι τους το ντύνω!

        Τι δουλειά κάνω;





 Το αίνιγμα του ψωμά!!!


Τα ψωμάκια ετοιμάζω
με το γαϊδουράκι μου
τα μοιράζω
Πόρτα-πόρτα εγώ πηγαίνω
απ΄ τα χρόνια τα παλιά
 και όχι ποια τα τωρινά
έρχομαι κοντά σας!

            τι δουλειά κάνω;

  

Τα αινίγματα των παλιών επαγγελμάτων είναι της συναδέλφου Παρασχοπούλου Βασιλικής!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.