Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΙΗΜΑΤΑ



ΠΕΡΣΕΑΣ:

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ!!


Ο Δίας πατέρας μου ήταν,
την όμορφη Δανάη αγάπησε!!
Ο Ακρίσιος θύμωσε πολύ,
στο πέλαγος μας πέταξε για να  χαθούμε εκεί!
Περσέας ονομάζομαι!
Την Μέδουσα την φοβερή με την βοήθεια θεών
για πάντα εξαφάνισα.
Η ασπίδα της θεάς Αθηνάς,
τα φτερωτά πέδιλα του Θεού Ερμή
βοηθοί μου φοβεροί!!
Το κεφάλι της Μέδουσας πήρα.
Τον φτερωτό Πήγασο φίλο τώρα θα έχω!
Την Ανδρομέδα ελευθέρωσα,γυναίκα μου θα γίνει,
το όνομα μου γνωστό στους αιώνες θα μείνει!!!


















ΙΑΣΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ:





Το σανδάλι μου έχασα
πριν από καιρό.
Ο κένταυρος Χείρων δάσκαλος μου ήταν!
Ο θείος μου ένοιωσε φόβο πολύ
σαν με είδε μονοσάνδαλο
και για αυτό με έστειλε

σε εκστρατεία μακρινή.
Τα παλληκάρια της Ελλάδας
όλα με ακλουθήσανε,
στην Κολχίδα την μακρινή
το χρυσόμαλλο δέρας
να φέρουμε από εκεί!!
Ιάσονας το όνομα μου,
Αργοναύτες οι ξακουστοί!!
Κινδύνους πολλούς περάσαμε
με κόπο στη πατρίδα ,
μαζί με το χρυσόμαλλο δέρας
πίσω φτάσαμε!!!






ΒΕΛΛΕΡΟΦΟΝΤΗΣ ΚΑΙ ΧΙΜΑΙΡΑ!!




Άθλος φοβερός μου ανατέθηκε.
Την Χίμαιρα έπρεπε να σκοτώσω!
Ο χρησμός ήταν για μένα οδηγός!
Μόνο ο Πήγασος θα μπορούσε
δίπλα μου να βρεθεί,
η Χίμαιρα να χαθεί.
Στον Ελικώνα τον έψαξα
τις Μούσες ρωτώντας!!
Η Θεά Αθηνά ,χρυσό χαλινάρι μου δίνει,
σε όνειρο τις συμβουλές της μου αφήνει!!
Στην Ακροκόρινθο,τον Πήγασο βρήκα
Μαζί από εδώ και μπρος
την Χίμαιρα αντιμετωπίσαμε
και νικητές βγήκαμε!
Βελλεροφόντης το όνομα μου,
μα όχι και πολύ γνωστό!!
Τους θεούς δυστυχώς
θέλησα να φτάσω και για αυτό τιμωρήθηκα!!
Χωρίς λογική στον κόσμο μας σύρθηκα!!



ΦΑΕΘΩΝΑΣ:




Ο γιος του Ήλιου θέλησε
το άρμα του πατέρα του να οδηγήσει
Φαέθων ο άμυαλος!
Τα άλογα δεν υπακούν!
Η γη κινδυνεύει!
Ο Δίας ρίχνει κεραυνό!
Ο Φαέθωνας χάνεται στην θάλασσα....
Απερισκεψία της νεότητας και του κινδύνου...
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ!!!!!















ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ:

Ο Ίκαρος σαν φόρεσε τα φτερά για να πετάξει
τις συμβουλές του Δαίδαλου

τις έβαλε στην άκρη!
Ψηλά-ψηλά στον ουρανό,
τον Ήλιο για να φτάσει.
Μα κείνος τον ξεγέλασε και τα φτερά έκαψε!
Πέφτει βαθιά στο πέλαγος
και κείνο άνοιξε την αγκαλιά του
και το όνομα του άλλαξε
το νιο για να θυμίζει!
<<Ικάριο Πέλαγος>> για πάντα στους αιώνες!!!!













ΙΛΙΑΔΑ-ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ:










Δέκα  χρόνια πολεμάμε
Στης Τροίας το απάτητο κάστρο!!
Αυτός ο πόλεμος έπρεπε να λήξει!
Εγώ ο πολυμήχανος Οδυσσέας σκέφτηκα την λύση!
Ο Δούρειος ίππος,
το άλογο το ιδανικό!
Ένας τρόπος να μπούμε στα απόρθητα τείχη της Τροίας!!!

Μάταια η Κασσάνδρα προειδοποιούσε τους Τρώες


να μην δεχθούν το δώρο μας!!
Έτσι τη νύχτα οΔούρειος ίππος ήταν μέσα στην Τροία!!
Με Αχαιούς έτοιμους για δράση
Το κάστρο της Τροίας είχε
Πέσει!








ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ -ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ!





Το άλογο του Μέγα Αλέξανδρου
Με όνομα μοναδικό
Βουκεφάλας!!
Φίλοι είμαστε οι δυο μας

 από τα  χρόνια τα παλιά
σε εκστρατείες αχώριστοι οι δυο μας
όταν ήρθε ο καιρός να φύγω μακριά
το όνομα μου έμεινε
σε μια χωρά μακρινή
μια πόλη ξεχωριστή!
Δώρο του Αλέξανδρου για μένα!!








Τα ποιήματα είναι της συναδέλφου Παρασχοπουλου Βασιλικής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.