Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΠΗΓΑΣΟΣ ΚΑΙ ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ







Για άλλη μια φορά με αφορμή το πρόγραμμα μας που πραγματοποιούμε στο Σχολειό μας,μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε την ιστορία του Πήγασου και του Βελλεροφόντη !!
Αφού ακούσαμε την ιστορία σκεφτήκαμε να φτιάξουμε τον Πήγασο !!


Κόψαμε τα κομμάτια  από ανακυκλώσιμα υλικά και τα χρωματίσαμε!!


Βάλαμε το χόρτο!!



Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ!!

Και ένα ακόμα ποιηματάκι από την συνάδελφο Παρασχοπουλου Βασιλική:




Άθλος φοβερός μου ανατέθηκε
Την Χίμαιρα έπρεπε να σκοτώσω!
Ο χρησμός ήταν για μένα οδηγός!
Μόνο ο Πήγασος θα μπορούσε,
διπλα μου να βρεθεί,
η Χίμαιρα να χαθεί.
Στον Ελικώνα τον έψαξα
τις Μούσες ρωτώντας.
Η Θεά Αθηνά ,χρυσό χαλινάρι μου δίνει,
Σε όνειρο τις συμβουλές της μου αφήνει!!
Στην Ακροκόρινθο,τον Πήγασο βρήκα
μαζί από εδώ και μπρος!
Την Χίμαιρα αντιμετωπίζουμε
και νικητές βγήκαμε!
Βελλεροφόντης το όνομα μου,
μα όχι και πολύ γνωστό!!
Τους θεούς, δυστυχώς,
θελησα να φτάσω και για αυτό τιμωρήθηκα!!
Χωρίς λογική στον κόσμο μας σύρθηκα!


Έτσι το ζωγραφίσαμε:



Η θεα Αθηνά δίνει τα χαλινάρια!!


Ο Βελλεροφόντης και ο Πήγασος!




 Η Χίμαιρα!!










 Ο Βελλεροφόντης σκοτώνει την Χίμαιρα!!


 Πηγαίνει στον Όλυμπο!!


ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΝΩΣΤΟ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΗΓΑΣΟ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.