Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΠΕΡΣΕΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΣΟΣ




Με αφορμή τα μέσα μεταφοράς και τα παλιά επαγγέλματα ,διαβάσαμε από την Ελληνική Μυθολογία την ιστορία του Περσέα και του Πήγασου!!Του φτερωτού αλόγου!!

Αφού ακούσαμε την ιστορία την δραματοποιήσαμε!!



Ο ΔΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΔΑΝΑΗ ΣΑΝ ΧΡΥΣΗ ΒΡΟΧΗ


 Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΑΝΑΗΣ ΤΗΝ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ !!



ΤΟ ΜΩΡΟ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΔΕΚΤΗΣ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΔΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΦΩΡΤΟΘΕΙ!!


  Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ!!


 Ο ΘΕΟΣ ΕΡΜΗΣ ΤΑ ΦΤΕΡΩΤΑ ΠΕΔΙΛΑ!!



 Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΓΑΛΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΔΟΥΣΑ!!


ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ!!



Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ!!


 Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΣΤΟΝ ΒΡΑΧΟ ΔΕΜΕΝΗ!!


 Ο ΠΗΓΑΣΟΣ!!


 Ο ΠΕΡΣΕΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΓΑΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ!!


 ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΕΡΙΦΟ!!







Ο ΠΟΛΥΔΕΚΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΤΡΑ!!



Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΜΑΚΡΙΑ!!


Το ποίημα του Περσέα από την συνάδελφο Παρασχοπούλου Βασιλική:




Ο Δίας πατέρας μου ήταν,
την όμορφη Δανάη αγάπησε!
Σε χρυσή βροχή κοντά της στάθηκε!
Ο Ακρίσιος θύμωσε πολύ,
στο πέλαγος μας πέταξε για να χαθούμε εκεί!
Περσέας ονομάζομαι!!!
Την Μέδουσα την φοβερή,
με την βοήθεια θεών για πάντα εξαφάνισα!
Η ασπίδα της Θεάς Αθηνάς,
τα φτερωτά πέδιλα του Θεού Ερμή,
βοηθοί μου φοβεροί!!
Το κεφάλι της Μέδουσας πήρα,
τον φτερωτό Πήγασο φίλο μου τώρα θα έχω,
την Ανδρομέδα ελευθέρωσα!
Γυναίκα μου θα γίνει!
Το όνομα μου γνωστό στους αιώνες θα μείνει!!!!

Έτσι το ζωγραφίσαμε!!












 Φτιάξαμε τον Πήγασο με ψηφίδες!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.