Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑΤΑ


Με αφορμή την γιορτή της μητέρας,συγκεντρώσαμε στο Σχολειό μας μια συλλογή από νανουρίσματα!
 Τα φτιάξαμε ένα μικρο βιβλιαράκι και το στολίσαμε!!





Κάθε φορά που γεννιέται ένα παιδί, γεννιέται και μία μαμά…
Είπαν του ήλιου «γιορτάζει η μάνα»
Κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύσει. 
Είπαν στη θάλασσα «γιορτάζει η μάνα»
Κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη.
Το ‘μαθαν τα πουλιά «γιορτάζει η μάνα»
Και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα. 
Το ‘μαθαν τα άνθη «γιορτάζει η μάνα»
Και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα. 
Το άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε,
Δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα.
Το άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα
Πείτε ευχές, χίλιες ευχές για τη μητέρα…




Αν χωρούσα και εγώ στο μικρό σου πλανήτη

Αν ζητούσες να ‘ρθω να μη σ’ έχει η λύπη
Τον παλιό μου εαυτό θα τον άφηνα πίσω

Τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιά σου να ζήσω. 


Στο μακρινό σου το αστέρι

Να μου κρατάς σφιχτά το χέρι

Μικρέ μου πρίγκιπα κοιμήσου

Κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου.

Παναγιώτης Δαρδάνης


Νάνι του, νανάκια του
Και πολλά χρονάκια του
Όσο να ‘ρθει η μάνα του
Απ’ το μύλο και απ΄τη βρύση
Να του φέρει κατιτί
Λουκουμάκια στο χαρτί .


Δημήτρης Χατζηγεώργος- Έρη Αλεξίου
Στο μαξιλαράκι θα χωθώ
Με χαρά θα κοιμηθώ
Τα ματάκια μου σαν κλείσω
Όνειρα γλυκά θα ζήσω


Η μανούλα και ο μπαμπάκας
Με φιλάνε και πολύ με αγαπάνε.
Θεούλη μου σ’ ευχαριστώ
Που μας έχεις όλους καλά.

Γιώργος Βίγκος




Στο Γαλατά τα ρούχα του
Και τα διαμαντικά Κοιμήσου και παρήγγειλα
Στη Πόλη τα προικιά σου του
Κοιμήσου εσύ κορίτσι μου
Και η τύχη σου δουλεύει

Και το καλό σου ριζικό
αγλήγορα θα φέρνει.

Κοιμήσου άστρι, κοιμήσου αυγή
Κοιμήσου νιό φεγγάρι
Κοιμήσου που να σε χαρεί
Ο νιός που θα σε πάρει.
Κοιμήσου και παράγγειλα
Στη Πόλη τα προικιά σου
Στη Βενετιά τα ρούχα σου
Και τα διαμαντικά σου.

Δέσποινα Νταούλη



Κοιμήσου αγγελούδι μου
Παιδί μου νάνι νάνι,
Να μεγαλώσεις γρήγορα
Σαν το ψηλό πλατάνι.
Να γίνεις άντρας στο κορμί και στη ψυχή
Και να ‘σαι πάντα μέσ’ στο δρόμο το καλό.
Κοιμήσου αγγελούδι μου
Γλυκά με το τραγούδι μου
Κοιμήσου περιστέρι μου
Να γίνεις σαν ατσάλι

Να γίνει η καρδούλα σου
Σαν Του Χριστού μεγάλη.

Γρηγόρης Σωτηρόπουλος





Κοιμήσου Σαββατόλουστο
Την Κυριακή αλλαγμένο
Και τη Δευτέρα στο σχολειό
Σα μήλο μυρωμένο!

Βασιλική Τσίχλη

Έλα ύπνε και πάρε το
Και πάντο στους μπαξέδες
Μικρό σου το δωσα
Μεγάλο δώσε μου το.
Ω ωωω…
Έλα ύπνε και πάρε το
Και πάντο στους μπαξέδες
Κάντο μου γερό μωρό
Ψηλό σαν κυπαρίσσι!
Ω ωωω…


Μαριτίνα Μουργή



Αστέρι μου, φεγγάρι μου
Της Άνοιξης κλωνάρι μου
Κοντά σου θα ‘ρθώ πάλι!


Αγάπη μου, αγάπη μου
Η νύχτα θα μας πάρει
Τ’ άστρα και ο ουρανός
Το κρύο το φεγγάρι

Θα σ’ αγαπώ
Θα ζω μες το τραγούδι
Θα μ’ αγαπάς
Θα ζεις με τα πουλιά!

Βασίλης Δημητρακόπουλος



Πάρε το, ύπνε πάρε το
Και πάλι φέρε μου το
Στη Πόλη και στη Βενετιά
Τρέχα σεργιάνησέ το.
Νανά του λέει η μάνα του
νανά και η γιαγιά του
νανά του λέει και η παναγία
που κάθεται κοντά του.
Κοιμάται ο ήλιος στα βουνά
Και η πέρδικα στα δάση
Κοιμάται το παιδάκι μου
Τον ύπνο να χορτάσει.
Νανά τον νανουρίζουνε
Τρεις αδελφές και η μάνα
Κι όμως δε του φτάνουνε
Και ήθελε και σκλάβα.

Γιώργος Βαμβακάς




Ύπνε παίρνεις τα παιδιά
Έλα πάρε και το δικό μου
Αποκοίμισε το μου
Και όνειρα γλυκά χάρισε του.
Κοιμήσου αγγελούδι μου, κοιμήσου εσύ
μωρό μου να είναι ο ύπνος σου βαθύς.
Κακό μη δεις
Μονάχα όνειρα γλυκά να ονειρευτείς.

Παναγιώτης Τζανετέας



Φεγγαράκι μου λαμπρό
Φυλαξέ μου το μωρό
Που είναι όμορφο πολύ
Και το αγαπώ πολύ.
Νάνι, νάνι το παιδί μου
Που είναι όλη η ζωή μου.

Νίκος-Εφραίμ Βαρελάς



Κοιμήσου καλορίζικο και καλοτελειωμένο
Που σε έχει αφέντη ο Χριστός
καλά μελετημένο.
Κοιμήσου που να σε χαρεί
η μάνα που σε γεννά
Και ο αφέντης που σε έκανε
να δει καλά από σένα.

Ο ύπνος μου στα μάτια σου
Και η υγεία μου στη χαρά σου
Και η αγρύπνια μου μετά με
Να κάνουν τα προικιά σου.
Ο ύπνος τρέφει τα παιδιά
Και η uγειά τα μεγαλώνει
Και η κυρά η Παναγιά τα καλοξημερώνει.

Γιάννης Σκούρας





Νάνι, νάνι το παιδί μου κάνει
Νάνι, νάνι και παρήγγειλα
Στη Πόλη τα προικιά του
και τα χρυσαφικά του
νάνι, νάνι και όπου το πονεί να γιάνει
νάνι, νάνι, νάνι νάνι του..

Ηλίας Αναστασόπουλος

Νάνι νάνι το παιδί μας νάνι,
Νάνι, νάνι, νάνι, νο
Το καλό μας το παιδί
Που το αγαπώ πολύ
Νάνι, νάνι, νάνι, νο..
Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό
Έχασα τη μάνα μου κι πάω να τη βρω
Παπούτσια δε μου πήρε
Να πάω στο σχολειό
Και πως να κοιμηθώ..

Φωτεινή Λαδά


Άγγελε μου, τύραννε μου σε αγαπώ
Κάθε νύχτα, κάθε ώρα πιο πολύ
Άγγελε μου, τύραννέ μου σε κοιτάω
Και στα μάτια σου διαβάζω τη ζωή.

Γιάννης Ασημακόπουλος


Θα κεντήσω πάνω στου άλογου τη σέλα
Με διαμαντόπετρες σωρό
Του φεγγαριού το πήγαινε έλα
Στο πελαγίσιο το νερό.
Αγόρι μου, αγόρι μου να σε χαρώ.

Θα κεντήσω στ’ ασημοπίστολά σου πλάι
Της χελιδόνας το φτερό
Κι ένα σταυρό να σε φυλάει
Τις νύχτες που σε καρτερώ.

Θα κεντήσω πάνω στο δίκοπο σου λάσο
Το βλέμμα σου το καθαρό
Αυτό το βλέμμα το γαλάζιο
Που δεν χορταίνω να θωρώ.

Χάρης Αποστολάκης



 ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ!!






ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΝΟΥΛΕΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.