Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΤΑ ΘΕΙΑ ΠΑΘΗ-ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΠΟΡΤΑΣ-ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ




Η συνέχεια της ιστορίας του Χριστού,με την δίκη Του,την πορεία στον Γολγοθά ,την Σταύρωση,τον Επιτάφιο Θρήνο της Παναγίας!

 Οι εντυπώσεις των παιδιών!!






Ο Επιτάφιος Θρήνος και οι εντυπώσεις των παιδιών με αφορμή το ποίημα του Κώστα Βάρναλη!!

Φεύγεις πάνω στην Άνοιξη
γιε μου καλέ μου
Άνοιξη μου γλυκιά γυρισμό
που δεν έχεις.
  Η Ομορφιά σου βασίλεψε
κίτρινη, γιε μου,δε μιλάς,δε κοιτάς,
πως μαδιέμαι γλυκέ μου!!(Κώστας Βάρναλης)





Προσπαθήσαμε να δώσουμε πασχαλινή ατμόσφαιρα στο Σχολείο μας!
Έτσι:

Η πόρτα της τάξης μας!!



Και της άλλης αίθουσας!!(προσέξτε πως όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα μας -Ασφαλώς κυκλοφορώ......)






 

Τα κρεμαστά διακοσμητικά μας!!
Μερικές από τις κοτούλες μας!!

Ένα ακόμη από τα ποιηματάκια  που μας αρέσει να μαθαίνουμε και να στολίζουμε!
Αυτό μιλά για το πασχαλινό αυγό!

Κόκκινο μου αβγουλάκι μικρο,κόκκινο μου αυγό,
τι χαρά που δίνεις 
έτσι που είμαι εγώ μικρο!

Ποσό θέλω να τσουγκρίσω
με τα αδέλφια ,τον παππού
και τους φίλους να νικήσω
τσόφλια ανθάκια να σκορπούν!!

Κόκκινο μου αβγουλάκι θέλω
να βγει τυχερό
το ολοστρόγγυλο κορμάκι
να είναι παντοτινά γερο!!!

(Ν.Νεόφυτου--Μουζούρου)


Και λίγα Μαθηματικά !!

Το εννιά με το σώμα των παιδιών!
 Το αριθμητήριο των παιδιών!!



Ζωγράφισαν
Εννέα πράγματα(πασχαλινά)


Τέλος ,οι διακοσμητικές  πέτρες μας ,με βερνίκι και χρυσό σιρίτι (κάποιες από αυτές)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.