Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Αινίγματα και ποιήματα για τα μέσα μεταφοράς!






Κείμενα από την συνάδελφο Βάσω Παρασχοπούλου με την βοήθεια των παιδιών του 5ου Νηπιαγωγείου.
Εικονογράφηση από τα παιδιά του 5 ου Νηπιαγωγείου Καλαμάτας!

Μου αρέσει να γνωρίζω άλλα μέρη και ομορφιές!
Οι ανάγκες μου είναι«ειδικές»
Αν θέλεις να με βοηθήσεις
Τα σήματα να μην τα προσπερνάς
Με σεβασμό να τα αντιμετωπίζεις
και έτσι χαμόγελα θα μου χαρίζεις!

Ποιηματάκι για την οδική συμπεριφορά για τα άτομα με ειδικές ανάγκες!




Ποίημα για τα μέσα μεταφοράς στη στεριά!

Τα μέσα μεταφοράς στους αιώνες συναντάς
Στη στεριά μας ταξιδεύουν,δίχως να μας παιδεύουν
Ο τροχός,το γαϊδουράκι  το άλογο και η άμαξα
τα πρώτα που υπήρχαν και παντού στον κόσμο είχαν!
Τα αυτοκίνητα ακολουθούν,πλήθος από αυτά ζητούν
Φορτηγά και λεωφορεία,τρακτέρ και εργαλεία
για ειδικές μεταφορές ,μέσα στα βιβλία δες!!



Το ποιηματάκι μας για τον τροχονόμο!

Τα οχήματα ορίζω
και τα σήματα κοιτώ!
Την κυκλοφορία ρυθμίζω
και τον κάθε οδηγώ!
Τροχονόμος το όνομα μου
τους πεζούς με ασφάλεια
στο δρόμο οδηγώ!!


Και το Αίνιγμα μας:

Τον κύριο ΚΟΚ γνωρίζω
την κίνηση στους δρόμους ρυθμίζω
με γάντια λευκά και χέρια ψηλά
πεζούς και οδηγούς εγώ κατευθύνω!

Τι είμαι;





Δαίδαλος και Ίκαρος.

Ο 'Ικαρος σαν φόρεσε τα φτερά για να πετάξει
τις συμβουλές του Δαίδαλου τις έβαλε στην άκρη
Ψηλά-ψηλά στον ουρανό,τον Ήλιο για να φτάσει!
Μα εκείνος τον ξεγέλασε και τα φτερά του έκαψε!
Πέφτει βαθιά στο πέλαγος
και κείνο άνοιξε την αγκαλιά του
και το όνομα του άλλαξε
το νιο για να θυμίζει
«Ικάριο Πέλαγος »για πάντα στους αιώνες!!!


Αίνιγμα για το αεροπλάνο.


Τους αιθέρες διασχίζω
και με δύναμη τους σχίζω!
Είμαι μέσο μεταφοράς
και μαζί μου να πετάς!!


Τι είμαι ?







Αίνιγμα για το λεωφορείο!


Στη στάση περιμένω
σε λίγο θα φανεί!
Γοργά για την δουλειά μου
τώρα μην αργεί!

Τι είναι;



Αίνιγμα για το τρακτέρ!


Τα χωράφια τα οργώνω.
Είναι οι ρόδες μου τρανές.
Στον αγρότη είμαι βοηθός
και σε όλους αρεστός!

Τι είμαι;


Ποιηματάκι για τον Πυροσβέστη!!

Τις φωτιές όλες τις σβήνω
τους ανθρώπους όλους βοηθώ.
Ατυχήματα,πλημμύρες
πάντα πρώτος είμαι εγώ.
Πυροσβέστης το όνομα μου!
Για θαυμάστε με εδώ!!





Αίνιγμα για το ποδήλατο

Δυο τροχοί,οι οδηγοί μου
με ακτίνες ένα σωρό.
Το περιβάλλον το φροντίζω,το αγαπώ!
Με ασφάλεια πρέπει να κυκλοφορώ!


Τι είμαι;








Αίνιγμα για το τρένο!

Σε ράγες ταξιδεύω σε μέρη ονειρεμένα
βαγόνια στη σειρά!
Διασχίζουμε τη χώρα από τα χρόνια τα παλιά!


Τι είναι?


Το ποίημα μας για το καράβι!

Το ευτυχισμένο καράβι ξεκινάει
στην Αμερική να πάει
στην Μυτιλήνη ,στον Περαία
στην Ζάκυνθο και στην Νεμέα.
Το λιοντάρι να σκοτώσει
και τον κόσμο να γλυτώσει.
Ρόπαλα,τρόφιμα,καπέλα
για ένα ταξίδι όλο τρέλα
και όταν κουραστεί πολύ
στη Ρόδο θα αράξει
για να ξεκουραστεί!
Στην Πύλο,στην Μεθώνη
στην Καλαμάτα την γνωστή
άλλο ταξίδι πρέπει να αρχίσει
τον κόσμο μας για να γεμίσει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.